tisdag 5 februari 2013

Idag har jag svaret på varför det gick segt på löpbandet,
det stavas förkyld/influensa!
B L Ä !

Tur att jag redan meddelat Pyret om att Emil & Engla inte kommer denna vecka.
(Vill inte riskera RSV)
Skönt och slippa ge sig iväg ut när man själv mår som en påse nötter.

Emil & Elvin är lite snoriga, jag har huvudvärk de luxe men Engla verkar helt okej...som vanligt!
Peppar Peppar, hon har knappt varit sjuk sen hon föddes.
1 omgång kräksjuka vid 1-års ålder, nån penicillinkur mot svinkoppor that's it!
De enstaka gånger hon haft feber kan nog lätt räknas på en hand.
Hoppas det håller i sig!!!

Hoppas innerligt att det stannar vid lite snoriga näsor för pojkarnas del och för min del hoppas jag att denna huvudvärk ger med sig snarast!

Imorgon är det 6 månaderskontroll för Lilleman...
Tänk, den 12 februari blir han REDAN 6 månader, Time Flies!!!
Utvecklingen bara ruuusar fram!

Nehe, ska försöka blunda en stund nu och hoppas på att huvudvärken försvinner!

1 kommentar: