torsdag 23 februari 2012

Grattis Daniel & Victoria!

Gick in på Aftonbladet för att läsa lite om nattens/morgonens STORA nyhet.
Slog på från presskonferansen.
OM jag tjöt jodå som ALLTID!

Jag blev lite irriterad när jag gick in på FB imorse och läste alla statusar där man skriver t.ex:
"när min dotter föddes sköts minsann ingen salut"
"kanske ska hålla presskonferans när vårat barn föds"
etc
Nu har vi faktiskt ett Kungahus här i Sverige och det är självklart att det är uppståndelse när det föds en ny Prinsessa.
Måste man irritera sig och störa sig på det?
Offentliga människor har vi gått om Världen över och det uppmärksammas alltid i media
 när de har fött sina barn.
Prinsessor, Prinsar, Skådespelare, Artister, Författare m.fl
Dessutom uppmärksammas också TRÅKIGA saker kring dessa människor.
Är ni lika bittra/avis på de nyheterna?

Äsch skitsamma egentligen,
JAG tycker det är vackert och är otroligt Glad för deras skull, precis på samma sätt som jag är glad över vem som helst som får äran att tilldelas ett barn.

PUNKT

1 kommentar: