onsdag 21 september 2011

~Om mig~

Rubrik 1 alltså!


Vem är jag då?

Satu Jonna Jessica Siimes Bark är mitt fullständiga namn, född den 17 oktober 1982 i Vågens stjärntecken.
Jag är lyckligt gift med min ungdoms kärlek Patrik och tillsammans har vi 2 underbara barn,
Ester Engla Annikki och Carl Emil Patrik Junior, (snart) 4 år respektive 7 månader.
De två är utan tvekan det finaste & bästa som hänt mig!

Tänker inte dra hela min livshistoria, men den har innehållit både up and downs så att säga,
Dessa saker har format mig till den jag är idag och personligen är jag nöjd med resultatet.
Komplex för diverse saker har väl alla, men i det stora hela är jag nöjd med både innanmätet & skalet.

För tillfället lägger jag all min tid på barnen & träningen...de är liksom min prio 1.
Försöker hålla mig till att bara vara kring människor & saker som får mig att må bra och inte omringas av turbulenta & krävande realtioner.
Suger för mycket energi OCH till vilken nytta?!

Sammanfattar mig själv med ord:
*Glad
*Deppig (emellanåt)
*Känslosam
*Ärlig
*Bestämd
*Pratglad
*Mamma, Lillasyster, Storasyster, Moster, Faster, Kusin, Fru
*Rastlös
*Kärleksfull
*Omtänksam
*Paranoid
*Naiv
*Kort

Listan kan göras lång men jag stannar här...det viktigaste är utan tvekan:
ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar