onsdag 21 september 2011

~Deppig~

Träningen idag gick sådär, men det var verkligen självförvållat.
Fuskar man med maten så går träningen sämre, That´s it!
Vattenförrådet var inte heller påfyllt efter ordning.
Step delen gick ju sådär just pga detta FUSK från min sida, men i styrkedelen gjorde jag framsteg iaf,
och jag väljer att fokusera på det POSITIVA så gott det går.
Jag gick ju iaf dit och det är en prestation i sig när man är  tömd på energi sen innan.

Måste försöka mig på lite hemmaträning nu innan Grekland annars blir det på tok för långt tränings stopp.
För under veckan i Grekland ska det INTE tänkas på träning!!!
Då ska det njutas till fullo!


I eftermiddags hjälpte jag Nilla med lite uppgifter som hon skulle fixa till skolan, SHIT, det är ju kul med plugg.
Haha, iaf väldigt intressanta uppgifter...
Hoppas bara att hon får bra respons på dem ;)



Nej ni, nu ska jag hjälpa min tränings kamrat med lite kost funderingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar