tisdag 20 september 2011

~När?~

Ska jag lära mig att jag D U B B E L T barnbidrag?
Emil är snart 7 månader och jag "tror" fortfarande varje månad att jag ska få 1050:- och sen när jag ringer telefonbanken och inser: Just fasen, får ju bubbelt!
En väldigt rolig överraskning varje månad den 20:e.

Denna dag började super mysigt.
Ungarna vaknade vid 8.30 ungefär, jag gick upp och gjorde frukost åt oss och tog med in i sovrummet.
Där slog vi på en film och bara möööös.
Nu sussar Emil igen, Engla fick slå på filmen i sitt rum och jag ska vika tvätten som Älskade Nilla hängde igår.

Båda mina älsklingar snorar o snörvlar men de har sluppit feber som tur är och ingen av dem verkar speciellt påverkad.
Engla har varit såhär sen förra veckan så förhoppningsvis blir det inte värre & Emil verkar också bli bättre, tur det kom nu och inte nästa vecka i Grekland.
Engla får vara hemma och kurera sig ett tag till så hon inte smittar andra på Pyret eller drar på sig något värre.
På tordag vankas det babysim för Lille Emil OM han mår bättre annars blir det inget.


Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar