måndag 19 september 2011

~Lyckligt Lottad~

Det är precis vad jag är!
Jag har massor med saker som gör mig Lyckligt lottad, men just ikväll tänker jag mest på att jag har en svägerska som ställer upp i vått & torrt, 24/7...
Idag har hon passat mina två så jag kunde komma iväg och köra dubbelpass på Hälsans Hus och inte nog med det,
jag klev innaför dörren och kände doften av nystädat!
W H A T ? var min spontana replik...
Hon har dammsugit, hängt tvätt & laddat maskinen igen O C H tagit hand om alla kidzen!
Det är så jag blir tårögd...

Vet inte hur jag någonsin ska kunna tacka henne tillräckligt?!

Du är fenomenal Nilla och en viktig pusselbit i mitt liv!
Som Engla säger:

-Vad skulle vi göra utan faster mamma?

Precis så är det...vad skulle vi göra utan henne?

Nu mat & dusch...

1 kommentar: