tisdag 5 juli 2011

~Sjätte Sinne~

Ett sånt sinne tror jag att ALLA har, men jag tror därimot inte att alla förstår signalerna.
Jag har i alla fall blivit bättre på den saken...
Har drömt mycket om en person från förr sista tiden och samma person har även ploppat upp i skallen som en blixt från klar himmel emellan åt.
När jag åkte till Sthlm så dök personen upp i huvudet på ett ställe efter vägen,
men då tänkte jag inte så mycket på det faktiskt,
så hände samma sak på samma ställe på vägen hem igår kväll + att en låt av personens favvo artist spelades på radion samtidigt,
så nu kunde jag inte hålla mig längre...
Slog numret (som jag tydligen kom ihåg i huvudet) och ringde...
Det blev ett väldigt härligt samtal men tyvärr visade det sig att mina farhågor om att personen kanske hade det lite kämpigt stämde.
Samtalet var väldigt uppskattat från personen i alla fall och det känns underbart.

När sådana här saker händer blir jag alldeles matt i hela kroppen,
från och ha varit en bubblanden vulkan i väntan på utbrott till att helt plötsligt bli alldeles matt & lugn.
Sånt här har hänt mycket den sista tiden.
Inte bara gällande personer utan vissa saker har varit ren magkänsla bara...och vips så har den magkänslan blivit bekräftad.
Tyvärr har jag en magkänsla som inte känns kul och den vill jag väl egentligen inte ha bekräftad,
men den som lever får se.
Sen är jag ju medveten om att ALLT har en mening även om det inte känns kul till en början.


Puss o Hej på ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar