torsdag 7 juli 2011

~Mitt i natten~

I G E N ! ! !

Ska det vara så himla svårt och komma i säng tidigt?
Eller åtminstonne i human tid, för 01.04 är fasen inte humant...why liksom?
Det är väl en jäkla tur att jag har ungar som gillar att sussa länge på morgonen.
Jag undrar också vad det är som håller mig uppe?
Klick hit, klick dit, just ja, det måste jag kolla etc och vips så är klockan
alldeles-för-jävla-mycket-nu-igen-FAN

Någongång ska jag se till och komma i säng SENAST 22.00...när det blir är ju en annan femma.
Borde kanske se till och skaffa mig en sådan rutin.
Stänga av datorn klockan 21.00 S E N A S T , sen kvällsfixa lite och bums i säng.
Det vore en vettigare melodi det.
Läsa för och varva ner...
Vart fasen har min läslust tagit vägen? S A K N A R ! ! !
Innan Emil kom plöjde jag böcker som besatt...de här 4 månaderna han funnits har jag endast läst 1 ynka bok, "Varför gråter inte Emma"
Detta får det bli ändring på...det är ju ett av mina största intressen.
Jaja, får väl försöka ta tag i den biten här framöver när lust finnes!

Nu är det iaf Natti Natti här i Hammarn, imorgon vankas det strandbesök...Hoppas såklart på S O L !


Gå in och titta på denna video och lyssna på texten:

http://youtu.be/nQY4dIxY1H4

Ta vara på LIVET och VARANDRA, livet är väldigt skört och kan förändras väldigt fort!

3 kommentarer:

  1. De där känner ja igen...vet inte varför de ska behöva va så jävla svårt o gå o lägga sej i tid...lovar mej själv nästan varje morgon ATT IKVÄLL ska ja gå o lägga mej i tid..men när kvällen kommer e de samma visa som alltid...

    Hoppas ni får en bra dag o att solen kikar fram såsmåningom..

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Låten gav mej gåshud

    Så jävla rätt!

    Massor med kraamar

    SvaraRadera
  3. Saknar dina inlägg...hoppas allt e bra med er...Kraam

    SvaraRadera