fredag 29 juli 2011

~Måndag den 1 augusti 2011~

Jepp då jävlar kör jag!!!

Nu när jag inte ammar lika ofta så känns det inte lika viktigt med kolhydraterna längre,
så börjar med att bojkotta dessa...(godis & dylikt har jag ju redan kirrat i snart 6 mån)
PEPP PEPP Jessica
Får se hur det går, målet är iaf 0,5kg-1kg/vecka, det är ingen omöjlighet det vet jag.
Det som sätter käppar i hjulet är träningen & motionen med tanke på att Patrik aldrig är hemma på veckorna, men jag får väl försöka hårdköra på helgerna.
Ett motionsband vore något för oss ensamma mammor!

Vore verkligen så gött om 5 kg vore borta till Greklandsresan, då är jag liksom K L A R eftersom det endast är 5 kg jag vill ha bort.
Det är samma 5 kg som jag jobbade med innan graviditeten med Emil.
Som tur är försvann grav.kilona av sig själv med både Engla & Emil, och de efter Engla har aldrig kommit tillbaka trots att jag slutade amma, vilket de oftast gör (inte alla men iaf 3-5 kg)
Så denna gång måste JAG vara grymt disciplinerad när jag slutar amma helt.

Jaja, det återstår att se hur disciplinerad jag egentligen är...

Nu ska jag ta och hänga tvätten och sen vänta på att Sweetie kommer från jobbet så vi kan bege oss hemåt Hammarn...G Ö T T ! ! !

1 kommentar:

  1. Du kommer kirra de här galant bruden!

    Har oxå funderat på ett motionsband men ja kan säga att bara man kommit över att man emellenåt känner sej som en stor idiot (hahaha) så e de ganska effektivt me "hoppa framför tvn" träning ;) Perfekt när barnen gått o lagt sig o man har en liten stund för sig själv.

    Lycka till :)

    Kraam

    SvaraRadera