torsdag 28 juli 2011

~Feber~

Sist jag hade feber var för typ 100 år sen känns det som, minns iaf att det var när vi på Boda Borg med jobbet...hujjedanemejj!
Tempen visar 38,5 och det är HÖGT för och vara jag.
Det är sjukt hur ynklig man blir och känna sig...
Hoppas innerligt att den bara är på snabbvisit!
Tur att jag har 2 st underbart snälla barn!!!

Igår blev jag så sjukt stolt över Stor.
Vi var ju på Heron och så skulle Engla köpa glass och damen i kassan blev så glad över att Engla var så otroligt artig och snäll.
För mig är det självklart att man tackar för sig, säger Hej och Hej Då när man kommer & går och Hej & Tack är väl typ det första orden man lär sina barn?
Iaf vi...
Men det värmer så i bröstet när någon helt okänd ger en såna fina komplimanger, tycker ni inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar