måndag 25 juli 2011

~Hur kul?~

Är det egentligen att leta efter en bikini?
Inte alls kul skulle jag vilja påstå.
Finns sjukt mycket snyggt, meeeeeeeen endast för de som har modell mindre på boobs.
Tänkte förut att hur i h-vete gör de som skaffar sillisar? (de som väljer modell BIG)
Sen kom jag på att de behöver inte bekymra sig eftersom deras behag sitter där de sitter vilken bikini de än väljer.
Sen om det ser fint ut är ju en annan femma, men just att de KAN välja vilken de vill även om de har mega meloner.
Jag har megameloner, men VILL deffinitivt INTE ta på mig en t.ex trekants bikini av förklarliga själ.
Antagligen skulle bikinin hamna under melonerna och till vilken nytta tog jag på mig den då?
NEJ, jag vill ha en skön överdel som INTE ser ut som en bh a la Agda 93, och den ska täcka MER än bara vårtgårdarna.
Hittade 2 alternativ på Bonprix eller vad det heter...Återstår att se om de passar, men där fanns det iaf kupor för modell större O C H de hade lite roliga färger o modeller också!
Antar att jag får köpa trosor separat då de ska vara en aning mindre än överdelen...







Igår kväll hade Stor hög feber för första gången på sina 3,5 levnadsår...39,9...men inga tecken på varken förkylning eller slöhet....?
I morse låg den på 38,7 och då fick hon alvedon, men fortfarande inga sjukdoms symptom, sen på e.m tog jag tempen igen ocg då låg den på 36,7, alltså ingen feber...ikväll hade hon 37.7 vilket egentligen inte heller räknas som feber...Skumt tycker jag!!!
Jätte hög feber och sen vips borta?
Jaja, huvudsaken är iaf att hon mår bra och är pigg...och att hon får i sig VATTEN!






Stockholm eller Ej denna vecka?
Patrik är ensam i Sthlm då hans pappa har semester, så för Puttes skull vore det ju snällt och åka dit.
Inge kul för honom och sitta där ensam på kvällarna.
Även skönt med miljöombyte känner jag.
Sen finns det ju såklart fördelar med att vara hemma också så vi får se hur vi gör.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar