tisdag 1 februari 2011

~35+6~

Idag har värken blivit bättre nu på kvällskvisten, men långt ifrån borta.
Tur jag har människor som hjälper mig trots min envishet/stolthet...
När Englis var på dagis passade jag på att sussa en stund, sen kom Sami & Malin med lunch till mig.

Farmor Kicko ställde upp och hämtade Prinsessan samt fixade lite handling åt mej också.
Morgondagen ser lika ut, Nillis kör Englis o Kicko hämtar henne.
Jag är verkligen super tacksam...
Alldeles strax ska jag iaf försöka mig på en ångande dusch alternativt bad om benen inte orkar bära mig.
Känns som det kan lindra värken en aning,
sen nattning av en VÄLDIGT trött tjejj.

Har ju även haft besök av Lilla Mollie & Maria idag.
Åhhh vilken söt snuttefilt de hade med till Lill* Räkan...den ska tvättas och sen ner i BB väskan.
Hoppas på ett återseende snart igen.


Kanske bjuder på ett inlägg lite senare...nu dusch o nattning

2 kommentarer:

  1. Bra att du tyckte om den :) Självklart ses vi snart igen :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt o höra att det är bättre..hoppas att badet hjälper oxå...
    Guld värt med familj o vänner som ställer upp när det krisar...
    Kraam

    SvaraRadera