söndag 23 maj 2010

~Söndag~

Och det innebär jobb 13-19...
Av vissa anledningar är jag absolut inte sugen på det idag =/
Men, bara att bita ihop,
som jag brukar säga:Det handlar om inställningen,
så jag går in med inställningen att dagen blir bra ändå ;)
LEDIG imorgon...S K Ö N T !

Ser fram emot ikväll iaf, då är det tacos som gäller.



Måste bara tillägga,
Jag o Patrik har VÄRLDENS underbaraste unge...
Så himla go & mysig...
Har aldrig varit med om att en sån liten varelse kan visa sååå mycke känslor.
Helt otroligt...
Härom dagen hade jag lite ont i magen (1ggr i månaden grej),
Så när vi gick upp morgonen tog jag med täcket till soffan och berättade att
jag hade lite ont i magen och att vi skulle mysa lite i soffan...
När det gått ett tag kröp hon intill mej och pussade mej och sa:

-Mamma, mår du bättre?

Underbara unge...
Och detta var bara ETT exempel...
Är era barn känslosamma?

Hon är likadan åt andra hållet, alltså om hon INTE gillar någon/något.
Då blir den/det varse om det ganska snabbt.
Tror hon ärvt personkännedomen efter sin Pappa,
Patrik  är också sån där som ganska snabbt vet om han gillar någon eller inte.
Och Englis är precis likadan...


Nehe, nu måste jag göra mej iordning för jobb...

Ha en bra Söndag allesammans!!!

1 kommentar:

  1. Gött med tacos :) Vi hörs väl av imorgon om jag också är ledig hoppas jag ;)

    SvaraRadera