söndag 23 maj 2010

~Njuuuter~

Av ett nystädat hem...
TACK Älsklingen! <3
Så skönt och komma hem och allt är skinande rent =)

För tillfället håller min Karl på att natta Englis och jag ska alldeles
strax börja med söndags middag ;)
Ni som känner mej vet vad står på menyn en söndag kväll.

Imorgon är det en ledig dag för mej o min Prinsessa,
ska ringa KGA imorgon bitti och höra om de tycker att vi ska komma in.
Annars den här veckan har vi inte mycket inplanerat,
jobb tisdag, onsdag o torsdag för min del i alla fall.
På fredag drar vi till Sthlm igen.
Det vankas maskin expo...Englis är lyrisk, inte nog med massa maskiner hon ska
få åka KARUSELL,
tänkte åka till Grönan på lördag, så ge oss SOOOOOL!


Nej ni, nu ska jag dra igång med käket...

Ha en trevlig Söndag kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar