onsdag 6 december 2017

Update...

...idag fanns det liksom inget alternativ mer än att åka till VC.
Jag fick misstankarna bekräftade och det slutade med en kur Heracillin.
Nu håller vi tummar & tår att förbättringen kommer snabbt.
Han själv sa att han tror plåster kan hjälpa, sagt o gjort så kletade vi på några plåster.
Han har fortfarande rejält ont och kvällen har sett ut som igår.
Sover, vaknar, gråter, somnar om, vaknar, gråter osv.
Har precis gett honom Alvedon i hopp om att det ska ta bort lite smärta i alla fall.
Behöver jag säga att jag längtar mer än vanligt efter Patrik? ❤
Tack vare fantastiska människor har jag kommit iväg till gymmet både igår & idag. Känns fantastiskt.
Även om jag allra helst är hemma med Elvin så måste man fasen uuuut ur sjukstugan. Huvudet blir som bomull och jag vet knappt vad klockan är el vilken dag det är.
Nu ska jag passa på att sussa ❤ prinsen verkar ha dunat in här bredvid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar