lördag 25 november 2017

Bildbomb

I'm Alive!

Vad har hänt sen sist?

Veckorna tillbringar jag på jobbet och därefter försöker jag hinna med barnens aktiviteter och även min egen träning. Det är liksom det jag lägger fokus på.

När vi inte har planerad tid för ishallen vilket känns som vääääldigt ofta vill jag bara vara hemma och röta i soffan egentligen men jag splittar tiden mellan gym & soffa...och lite nöjen då & då. Patrik, jag & Nilla var på Takida i Karslstad för några helger sen...lika bra som alltid. Hittade även en makalöst bra restaurang i stan som vi gick till efter konserten.

Häromdagen hade vi verksamhetsdag på jobbet och då stod curling på schemat. Shit va kul det var...men svårt. Det borde alla testa...
Och i fredags hade jag & Engla en mor & dotter dag i Örebro. Mysigt som tusan ❤ optiker och shopping stod på agendan. Först var jag med henne några timmar i skolan också. Stolt mamma, jisses ❤ så himla duktig...

Idag började jag dagen på gymmet och sen har hela familjen tillbringat nästan hela dagen i ishallen.
Morgondagen ser likadan ut.
Engla ska spela poolspel med U10. Ska bli kul och se utvecklingen från förra året. Hon är riktigt taggad och har laddat i flera dagar...hoppas det sitter i även imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar