måndag 30 oktober 2017

Sikken Helg ❤

Våran helg, min & Patriks har varit helt fantastisk ❤

Vi började med att ta tåget till Sthlm, där strosade vi runt i gamla stan, käkade lunch på favoritrestaurangen Michelangelo och stannade till på ett super mysigt ställe för en varsin drink innan vi tog en promenad till båten.

På båten strosade vi också runt, åt en galet god middag, hängde på de olika barerna och enbart njöt.
Skratten avlöste varandra.
Jag älskar att ha egen tid med Patrik.
Vi har liksom aldrig tråkigt.
Han är helt klart min allra bästa Vän ❤

På lördagen strosade vi runt i Helsingfors. Shoppade, åt & drack gott och när det var dags att entra båten igen för hemfärd gick vi ner till bastuavdelningen, bastade och bubblade...
Kvällen swishade förbi och även denna kväll var fantastisk. Såklart!

Efter frukosten på söndagen var det dags för taxfree shopping.
Love It !

Sen dödade vi några timmar med fika, lunch & bokläsning på Centralen innan det var dags att ta tåget hem...
Hem till våra älskade juveler ❤

En söndag em fylld av mys...

Idag startade jag dagen med en promenad på bandet, trögt som tusan men det gick.
Sen till jobbet och jisses vad dagen flög förbi...hem, knyta på sig promenadskorna och bege sig till Grythyttan för ett skivstångspass.
Man kan säga att jag var lagom uppvärmd när jag kom fram men fasen vad sköna dessa promenader är. Frisk luft!!!

Nu är det soffan som gäller sen natti natti ❤ två arb. dagar kvar sen höstlov tillsammans med mina älskade barn. Då är vi lediga hela 5 dagar tillsammans.

Ha en fin kväll ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar