torsdag 23 mars 2017

Wiiiiiii

Idag fick jag ett glädjande besked 😍 imorgon levereras mitt löpband.
Som jag googlat, avvaktat, funderat men till sist slog jag till.

Jag vet inte hur många recensioner och test jag gått igenom egentligen. Haha men nu är det som det är och jag hoppas att jag blir nöjd.

Jag har ju ägt ett promenadband tidigare och vilket skit.
Använde det väl någon gång ibland men det är inget jag skulle rekommendera om man vill springa el köra intervaller.
Så bara det är bättre än ett sånt är jag mer än nöjd.

Vi får se vad det bliver. Återkommer med utlåtande senare.

På jobbet har jag fått ett riktigt spännande uppdrag. En riktig utmaning.
Förankrade det hos chefen idag så att det inte dyker upp några frågetecken senare. Ska bli grymt roligt.
Älskar verkligen mitt jobb och allt som har med det att göra.
Speciellt när jag får små uppgifter & uppdrag utanför mina dagliga arbetsuppgifter.
Kunskapsbanken kan aldrig bli för full and I ❤ IT!!!
Sen är det ju sjukt kul att de har sånt förtroende för mig.
Alltid kul att ha människor omkring sig som tror på en och verkligen bekräftar och ger positiv feedback.

Jag har ju en tendens att tappa tron på mig själv emellanåt.

Foodtime...

2 kommentarer:

  1. Klart dom har förtroende för dig...Du Ă€r ju awesome pĂ„ de du gör 😘
    O du... DĂ„ kommer ja o springer hos dig nĂ„gon dag 😂👍❤

    Hoppas du fĂ„r en underbar dag ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för fina ord vĂ€nnen ❤

      Du Ă€r vĂ€lkommen...😘

      Radera