måndag 6 mars 2017

Tjingeling

Wow vilken måndag, vilket väder hörrni. Även om jag mest varit inne idag så gör solens strålar underverk.
Känslan när man tittar ut från jobbet och ser solen skina, den är svårslagen.
Man liksom svävar fram.

Idag var första dagen för min elev. Sjukt kul. Tror även hon tyckte det.
Den där tjejen kommer bli en grym uska. Inga krusiduller liksom.
Ska bli riktigt kul och se utvecklingen under dessa två veckor.

När jag kom hem stod Patrik och fixade middag och han hade även tvättat slut på all tvätt.
Sån skön känsla att komma hem till NOLL sysslor. Svårslaget.

I med middag och sen gav vi oss ut på promenad.
Hann faktiskt gå en liten stund innan det blev mörkt.
Gillar den här rutinen. Frisk luft. Motion. Bra samtal. Med mannen i mitt liv. ❤
Gillar att vi har en gemensam plan. Han har fått mig att tänka om lite.

Nu lite kvällis sen Natti 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar