torsdag 2 mars 2017

Skratta el Gråta

Finns det någon ålder där man klassas som vuxen eller i alla fall "bör" vara vuxen?
Eller kanske är det så att alla har olika syn på vad "att vara vuxen" innebär...

Sandlådenivå bland damer som passerat 30/40 år är inte charmigt alls 😂

Personligen är jag skitglad över att fjortistiden är över för längesen.
Jag skulle dock inte vilja ha den ogjord eftersom den format mig till just mig. Den gav mig skinn på näsan, självförtroende och otroligt viktiga värderingar & principer. Det tackar jag alla skithögar i högstadiet för. Ni gjorde ett grymt jobb...

Trodde dock att alla gick igenom denna fas för att senare i livet kunna vara "vuxen" och bete sig därefter men en del verkar ha fastnat där.
En del har t.o.m. fastnat på låg och mellanstadiet. My gad alltså.

Vill du/ni något så säg det till mig...skicka inte en budbärare a la högstadiet.
Hela situationen känns bara fånig & löjlig.

Nehe en promenad i mörkret ❤ love it!!! Många km i veckan blir det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar