fredag 3 mars 2017

Friday ❤

Den här dagen har varit helt jäkla underbar.
Började med lite pirr i magen och nervositet men min Grynet inställning drev mig framåt.
Kände mig grymt taggad och "on fire" när jag entrade jobbet imorse.

Efter "the happening" kände jag mig 100 kg lättare, minst, och responsen var mer än positiv.

Hade även mitt första medarbetarsamtal idag.
Visste väl på ett ungefär vad sånt går ut på och det gick bra.
Jag fick mitt sagt, chefen sitt och båda parter var mycket nöjda.
Det bådar gott om framtiden...hur den nu än ser ut så vet jag att orden är positiva från Hfs VC.
Man vet aldrig vad framtiden har i sitt sköte, eller hur?
Jag vet i alla fall att jag aldrig kommer känna mig "nöjd".
Utveckling på det personliga planet är något jag vill ha hela mitt yrkesliv.

På måndag börjar två veckors handledaruppdrag.
För första gången ska jag handleda en USK elev och det ska bli grymt kul, så i helgen ska jag gå igenom checklistan och  planera praktikperioden så hon får med sig så mycket som möjligt.
Jag vill att hon ska känna att hon haft inblick i det mesta som rör en USK:as jobb på en vårdcentral och självklart ska hon få prova på så mycket som möjligt.
Ska bli spännande.
Jäkligt kul och få detta förtroende från chefen med tanke på att jag emellanåt känner mig som en "nybörjare". Haha!
Hoppas hon kommer vara nöjd efter dessa två veckor i alla fall.

Imorgon vankas det familjedag i Örebro. Engla skulle egentligen ha spelat match men ångrade sig, så vi bestämde oss för en tripp till Örebro med shopping & bio.

Trevlig helg på Er ❤






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar