torsdag 29 december 2016

Wiiiii 11 dagars ledighet ❤

Just precis nu i mitt liv känner jag att 11 dagars ledighet är såååå välkommet!!!
På söndagkväll (om inget oförutsett sker) styr jag och min supertrio bilen mot Mora och min systers svärmor.
På måndag tänkte vi besöka Orsa Grönklitt för lite slalom.
Blir spännnde.
Haha, jag brukar ju alltid ha hjälp av Patrik i slalombacken när det gäller kidsen men det ska nog gå bra. Engla sköter sig själv och pojkarna har ju åkt några år...hur som haver så ska det bli jätte trevligt.
Älskar att hänga med mina nära och kära.

Tidigare idag fick jag en glad överraskning, ÄNTLIGEN fanns Nike skorna jag suktat efter i veckor/månader. De har inte funnits i min strl, men nu fanns de OCH på REA!!! Wiiii självklart klickade jag hem ett par. 

Nu ska jag äta choklad & hänga i soffan!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar