onsdag 28 december 2016

Prinsessans 9:nde födelsedag ❤

Ja tänk att det är 9 år sedan vårt första barn föddes.
Den absolut vackraste flickan vi någonsin skådat ❤
Efter många år av hopp & förtvivlan var det äntligen vår tur att bli föräldrar.
Så efterlängtad och älskad från första stund, älskade Ester Engla Annikki ❤ fortsätt att alltid vara DU...jag som mamma är så jäkla stolt och tacksam över att just jag får vara din mamma. Varje dag av ditt liv har du gjort mig till den lyckligaste i världen och så kommer det alltid vara ❤ GRATTIS Prinsessan, jag älskar dej till månen & tillbaka!

Vi har spenderat dagen i Gustavsvik med syrran och hennes döttrar. En dag helt i Englas smak. Dagen avslutade vi med bio hemma i Hällefors, Hundraettåringen, Engla hade Gustavsvik & bio som önskemål så självklart blev det så.
Nu är alla kidsen i Örling då jag jobbar imorgon men sen är det leeeeeedigt! Ända till 10 januari ❤ underbart!

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Största grattis kramarna från alla oss till underbara Engla 💕

    SvaraRadera