söndag 4 december 2016

Sikken helg...

Började sakta men säkert må aningen bättre men i fredagskväll trodde jag nästan på ett omtag av skiten.
Kände mig åter igen frusen & matt. Så det blev en lugn och mysig tacokväll här i Hammarn.

Igår när jag vaknade var det ren skär lycka när mattheten & frossan verkade gett sig av.
Jag följde med ner till ishallen för föräldramöte medan Engla hade träning men jag hann även se lite av hennes träning. Sikken utveckling, heeeeela tiden. Grym brutta.
Emil åkte med moffa upp till Örling där han skulle övernatta.

Efter träningen åkte vi med Jimi, Mollie & Meja till Guldkringlan och käkade lunch. Barnen var alldeles lyriska över att ses. Så efter lunchen åkte vi till Hammarn för fortsatt lek.

Vid 16-tiden åkte vi till Hällefors och tittade på Axel, Jacob & Joel när de spelade innebandymatch. Duktiga killar.

Eftersom jag kände mig såpass pigg i Lördags så vågade jag mig på ett gympass idag.
Jag, Jimi & Patrik besökte gymmet i Hällefors. Patrik trivs bättre där...och det är så sjukt kul när vi kan träna tillsammans. Jag körde ett litet ihopplock av veckans missade pass. Det kändes bra.
Testade även marklyft & bänkpress just for fun. Vilken surprise...80kg i marklyft, nemas problemas... What tänkte jag?!? Haha.
Bänkpress har jag aldrig testat att maxa seriöst så jag testade det som var på stången, bara för att...lika där...nemas problemas...40kg.
Kanske inte är några wow vikter MEN för MIG är det grymt bra.

Elvin & Engla lekte hemma hos Mollie & Meja under tiden och Emil var med morbror Sami o jagade älg. Det var en stor hit må ni tro.

Nu är det snart dags att krypa till kojs och välkomna en ny vecka.
En bacilluskfri sådan hoppas jag...

Natti Natti ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar