söndag 27 november 2016

#pw40år

Swish sa det...

Gårdagen var fantastisk på alla sätt och vis. God mat, trevliga människor, rolig underhållning m.m.
Det där hade ni ordnat bra Anna & Patrik.

Idag när vi vaknade bestämde vi oss för att bli med till Gnesta och titta på Emilias innebandymatch innan vi styrde bilen mot Hammarn.
Sjukt duktiga allihop och givetvis vann Stealers (Emilias lag).
Emilia är en riktig bollfantast.
Hon kommer gå långt...

När vi kom hem åkte jag till Sikfors och hämtade unghögen och sen drog jag en repa på gymmet.
Wuhuuu. Vilka framsteg.
Biceps är ju lite min akilleshäl men wow, där har det hänt grejer vill jag lova.
Egentligen var jag done med veckans pass så det fick bli ett bonuspass. Därav valet biceps/rygg. En mindre favorit och en stor favorit.

Patrik & jag har precis kollat på Tarzan, den filmen gillade jag.
Nu är det dags att sussa & ladda batterierna för en ny arbetsvecka.

Natti Natti ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar