lördag 26 november 2016

Lördag...

Den här dagen började med ett killer pass på gymmet och till sällskap hade jag muskelknutten Nilla.
Så grymt impad...takterna sitter helt klart i trots uppehåll. Du är grym...och tack för att du peppar mig till det där lilla extra. You know what I need! ❤
Jag är en otroligt mental person. Mina tankar & känslor är det som styr mig. Vilket leder till att jag även är otroligt känslig.
Nilla är en av få som ser vad som påverkar mig negativt när jag själv inte gör det. Tack!
Ibland är det tufft att inse detta mönster men såklart ett måste för mitt välmående. Man påverkas ju olika beroende på sin omgivning, så är det.
Det behöver inte betyda att någon gör "fel" eller liknande utan det handlar mest om hur man själv mår eller påverkas.

Nog om detta...Nilla, I ❤ YOU!

Nu sitter jag & Patrik i bilen på väg till Nykvarn där vi ska möta upp Syster m. familj och sen ska vi vidare till Patriks 40-års fest.
Antar att det blir en galet rolig & trevlig kväll/natt.

Ha en fin Lördag allesammans ❤

1 kommentar: