söndag 11 september 2016

Sunday lovely Sunday...

Jag fullkomligt ÄLSKAR söndagar och har alltid gjort.

I helgen har det varit marken också. Inte mycket att hänga i granen som vanligt men barnen var nöjda ändå. Karusellåkning och strumpor var väl det vi ådstakom.
Den största händelsen var väl att Engla skulle gå själv med två klasskompisar (under dagen) och detta kändes stort för damen i fråga. Ja och även för mamman. 🙈😂 men det där fixade hon galant så inget att oroa sig för.

På kvällen åkte Alex och Patrik ut till golfbanan, Nilla och Emanuel kom hit,  Kidsen drog ut till skogs där de byggt en koja, jag & Nilla hängde i soffan. När gubbarna kom hem drog jag och Patrik ut på en löprunda. Nilla och Alex fixade käk. Vi avslutade kvällen med en omgång 500.

För tillfället ligger jag och Elvin i sängen, vi tittar på barn TV och äter frukost här. Övriga familjen är på en lastbilstur. Senare i em har jag och Patrik kiosktjänst i Grythyttan då A-laget spelar match. Sen kan vi äntligen gå in i 100% söndagsmood. En liten löprunda ska vi klämma in också. Intervaller. I ❤ them.

Hoppas ni får en fin Söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar