söndag 8 maj 2016

Undebara Helg! 

Jag kan inte nog många gånger säga att jag ÄLSKAR att inte jobba helg!!! 
Så underbart...
Det är värt varenda lång dag, utan tvekan. Det är 4 heldagar 7.30-17.00/vecka och 1 dag antingen 7.30-12.30/14.00 och var 4:e vecka är fredagen helledig. Jag är supernöjd. Kan bero på att jobbet är så himla roligt också. 

Den här helgen har varit helt fantastisk på alla sätt och vis...
Vilket väder vi haft...tänk vad lite sol och värme kan göra för humöret. Tror även jag lyckats få första lagret av den där underbara sommarfärgen. Underbart! 

Idag har det varit fotbollsträning för alla våra tre knoddar. 
När det var Englas tur åkte vi hemåt en sväng och jag tog på mig löparskorna, bestämde mig för att springa till Hällevi tills Englas träning var slut. Att springa i värmen som rådde idag var tufft men det gick. Det där med att bara bestämma en sträcka och sen springa, det är min melodi men hörrni, jag närmar mig milen. Vilket känns så rackarns kul. 

Nu är det i alla fall natti natti ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar