tisdag 1 mars 2016

Godkväll på Er! 

Ännu en fullspäckad dag till ända. Känns som dagarna bara swishar förbi men det är bra tycker jag. Det betyder att jag trivs. Dock trist att Patrik sover borta men imorgon kommer han hem en sväng igen. Skönt och slippa sova ensam...

På jobbet idag har det varit full fart, precis som jag vill ha det. Jag gillar när det händer saker. Det är det roliga med vårdcentraljobbet. Fart & fläkt. Idag blev det även lite övertid. 

Hade tänkt åka till gymmet direkt efter jobbet men eftersom tiden drog iväg ville jag hellre hem och fixa middag till mig & barnen så vi skulle hinna mysa lite innan läggdags. Blir ganska sent om dagarna när jag jobbar i Filipstad. Det är det enda negativa med jobbet där...men det är det värt. Prioriterar hellre bort träningen de dagarna. Får träna ikapp det när Patrik är hemma igen. Det funkar också + att vissa pass även kan göras hemma. 

Nu ska jag försöka sussa lite så jag orkar med en jobbdag imorgon. 

Natti Natti på Er ❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar