torsdag 3 december 2015

3 december 1994

För 21 år vid den här tiden hade jag ingen aning om att jag senare ikväll skulle träffa mannen i mitt liv men så blev det. 
Ett party hos en gemensam kompis, jag hade röda USA sockor har Patrik berättat ett X antal gånger. Haha. 
Vi var 12 år och gick i 6:e klass på Furåsskolan. 
Våra 21 år tillsammans har varit en salig blandning av känslor men vi har gått igenom dem tillsammans även om vi ibland gjort det på varsitt håll. 
Kärleken har alltid funnits där, den har aldrig bleknat även om våra hjärnor ibland försökt säga annat. Hjärtat har kämpat hårt för att inte hjärnan skulle vinna. Våra hjärtan har vunnit överlägset. 
Vi har gått igenom mycket, både på gott och ont. Vi är båda två personer som ÄLSKAR att hitta på saker och detta är vad vi pysslat med under dessa år. 
De fyra viktigaste stunderna under dessa år är såklart när barnen föddes och när vi gifte oss. 

Det finns så otroligt mycket att skriva...

Jag älskar Dej Patrik, idag, imorgon och för alltid!



Patrik och Jag i Thailand när vi firade 20 år. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar