måndag 9 november 2015

Tjolahopp!

Ser att en del fortfarande är in här och kikar så måste väl ta mig i kragen och bjuda på ett inlägg. 
Blir inte så mycket bloggande nu för tiden. Jobb, plugg & familj är det min tid går till. 
För första gången i mitt liv är jag kvällstrött. Är helt mentalt slut efter en dag på jobbet. 

Dagarna bara swishar förbi och jag börjar få smått panik över att vikariatet snart är slut. Vill inte Vill inte...trivs så himla bra!!! På onsdag ska jag i alla fall få lära mig receptionen också så då får jag ännu mer områden där jag kan hoppa in och jobba. Känns skitkul. Det är verkligen ett varierande jobb, den ena dagen är inte den andra lik. Idag har jag även haft med mig en sjuksköterskeelev. Jag visade henne hur man tar bort agraffer och hur man sedan lägger om, visade även en omläggning med salvbandage och lite annat småfix. 

Nej ni...dags att förbereda morgondagens matlådor 😊 


Haha...Patrik förgyller mina dagar med roliga sms ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar