måndag 30 november 2015

Hallå Hallå! 

Det här med att somna tidigt sket sig och det tackar vi Celsius för, men det var det värt. Hade aldrig pallat dubbelpass idag annars. Kändes så jäkla gött att köra hårt idag. Funktionella var top of the line ikväll. Så grymt pass. Det svider i varenda liten muskel, precis som det ska göra. 

Annars idag har ägnat f.m till plugg och e.m till jobb. Det är så min vecka ser ut. Känns skönt att snart vara klar med sista inlämningen. Då kan jag fokusera på provet och det skriver jag nästa vecka. BAM så var det bara en kurs kvar!!! Wiiii, äntligen...snart är jag färdigutbildad. Åter igen har jag bevisat att, vill man så kan man. Så är det bara!!! Allt sitter i skallen, bara och bestämma sig och sen köra på tills det är klart! Get shit done så att säga. Haha. Endorfinerna spelar i kroppen på mig så humorn är på topp ikväll. 

Jag belönade mig själv lite idag när jag kom hem från träningen. Klickade hem lite träningskläder som var på cyber rea. Jag har enormt svårt för när benen blir varma och känns instängda så jag har insett att shorts är det som gäller för mig. Så det fick bli några sådana och några billiga linnen. 


Nilla, när är det dags? Underbar sväng det där...kan ju köra den enbart i byn också ❤️ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar