tisdag 13 oktober 2015

Min inställning var ju av det slaget att det skulle bli en fantastisk vecka och den började mer än bra. Vid lunch idag ringde Ann-Sofie från Filipstads nya VC (där jag hade min praktik) och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på timmar hos dem...OM jag kan. Wiiiii jag blev så glad så jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen efter samtalet. Fick timmar i oktober, november & december. Känns så jäkla roligt MEN nervöst också. Det är ju absolut inte samma sak som att jobba i hemtjänsten. Men hur som haver är detta guld värt för min personliga utveckling inom vården...

Efter att jag pratat med Ann-Sofie ringer min chef Rebecca och hon erbjuder mig en schemarad på Kyller. Haha...helt galet ju. Två jobberbjudanden på en och samma dag. Crazy!!! Vi kunde pussla ihop dagarna så det passade med de dagarna jag fått i Filipstad så jag tackade även ja till det erbjudandet. Känns jättekul. 

Jag firade detta med att köra dubbelpass på HH. Tabata & Funktionell styrka. Det gick mycket bättre denna vecka men inte 100%. Men det kommer...jag gör det jag kan och det som inte framkallar smärta. Jag var verkligen tokladdad inför träningen idag och ännu värre blev det när jag såg hur taggad Heli var efter 4 dagars träningsuppehåll. I was on fire...haha...

Imorgon vankas det plugg & jobb. Sen tänkte jag ev. gå på push & lift. Beror lite på hur jag ligger till med inlämningsuppgiften...

Jag ska även prova på zonterapi i ansiktet hos finaste Anette ❤️ det ska bli jätte spännande...

01.52 gah!!! Jag skulle ha sovit för längesen men tack bcaa:n jag drack under träningen så samarbetar inte min kropp riktigt...den innehåller koffein...får väl se när John Blund kommer på besök...

Sov gott allihopa, ta hand om varandra ❤️ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar