måndag 5 oktober 2015

Folksam I love You!

Jag hade inga större förhoppningar om att det skulle kunna gå att lösa problemet med spisen med hjälp av hemförsäkringen eftersom vi åkte och köpte en ny redan igår utan att ha pratat med dem på Folksam först men vi behövde en spis, så bära eller brista. 
Idag kontaktade jag i alla fall Folksam för att stämma av vad som gäller och om det går att lösa i efterhand. 
DET GJORDE DET!!! 
Ingen är gladare än jag och Patrik. Nu får vi i ersättning för våran gamla spis och det täcker i alla fall en del av den nya spisen. Spisar är ingen billig historia now days.
Känns så underbart!!! TUSEN TACK Folksam! 


Idag fick jag feedback på mitt prov som jag gjorde förra veckan och även slutbetyg. Kursen är härmed avslutad helt. Done. Finito. Jag är mer än nöjd med alla delmoment, provet samt slutbetyget. Nu håller jag på med palliativ vård. Har skickat in en uppgift och väntar på feedback innan jag skickar in nr 2. Vill gärna höra lärarens utlåtande innan jag skickar in den så jag vet att jag är på rätt köl. 


Nehe, ingen vila ingen ro...dags att ta tag i uppgiften igen. Magen har fått påfyllning så bara att köra på en stund till. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar