fredag 18 september 2015

Idag hade jag velat skriva så himla mycket men jag låter bli. Jag fick i alla fall lätta mitt hjärta på gymmet idag. När jag klev in på gymmet såg jag ett bekant ansikte...tack Terese! ❤️ ibland säger man att man råkar vara på fel plats vid fel tillfälle men idag var det precis tvärtom. Rätt plats vid rätt tillfälle. Jag måste verkligen göra som du säger, släppa saker jag inte kan påverka. 

När jag hade gymmat klart passade jag på att åka ner till Anton, eftersom det ändå återstod 1 timme av Englas gymnastikträning. Fy fan...365 dagar har snart passerat. Idag hade vi nog gymmat ihop om du funnits, vi hade skrattat och babblat om massa oviktiga saker men även allvarliga saker. Som vanligt hade jag säkert haft 1000 frågor...frågor som bara du hade kunnat svara på. Jag saknar det! Jag vill inte gå till "Stenen" för att prata med dej Anton. 

Nej, dags att avrunda 


Idag har jag och den här fina tjejen haft mamma och dottermys. Grabbarna ville till Mummi och Moffa och Patrik kom hem sent. Så hon och jag köpte med en sallad till mig och en kycklingtallrik till henne sen kröp vi ner i soffan. Underbart!!! ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar