söndag 20 september 2015

För att hålla mig kvar till föregående inlägg så har jag även idag gjort massa val...en del jobbigare än andra MEN jag ger mig själv en klapp på axeln då jag helt och hållet utgick från mitt eget välmående. Jag känner mig stolt även om vissa val gnager lite...jag vet att det blir bäst såhär men där oegoistiska sidan finns ju där ändå. 

Ikväll har jag även lyckats skicka in uppgift nr 4 och fy för bövvelen säger jag bara...jag skäms men man kan inte alltid vara på topp. Det har försvunnit ett gäng antal pluggtimmar p.g.a. saker jag själv inte kunnat påverka så det får anses som en okej anledning till detta usla arbete. Jag har i alla fall skickat in ett komplett arbete. Men jag hatar verkligen den här känslan som jag har nu. Imorgon är den passé när jag landat i det och kommit fram till att jag längre inte kan påverka resultatet. Det är som det är helt enkelt. 

Imorgon vankas det jobb, likaså på tisdag så det ser ut att bli lite knapert  med pluggtimmar även den kommande veckan. Jag får se till att ägna hela torsdagen och fredagen till den sista uppgiften. Sen återstår bara slutprovet...och därmed är kursen i vårdpedagogik och handledning avklarad!!! BAM!!! 3 kurser kvar sen är jag fäääääärdig!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar