torsdag 25 juni 2015

Tordag men den där pirrande känslan finns inte!

Torsdagar brukar ge mig massa pirr i magen och en stor längtan. 
Längtan finns i och för sig där ständigt men på torsdagar känns den underbar eftersom Patrik kommer hem på fredagar och det gör han imorgon också MEN han åker direkt på lördag morgon igen. Buhu! 
Det går å andra sidan lättare att acceptera helgjobb nu när jag vet att han snart kommer hem och jobbar. 

Idag har vi spenderat dagen i Kröken och enbart slappat. Inte många knop där inte. Stackars Nilla har fördärvat ryggen =( 
Förhoppningsvis inget allvarligt i alla fall. Hur skulle det gå, min peppare kan ju inte gå och skada sig, då går ju allt bananas...Haha! 

Jag måste säga Nilla...dessa två dagar som vi varit ute i hos er har gett mig så mycket nya tankar så du anar inte...energin är på topp! 

Tappat tråden för längesen....försöker agera lite pepp åt klasskompisar samtidigt som jag bloggar och det funkar tydligen inte....




Tjing Tjing!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar