tisdag 19 maj 2015

Skriver så fingrarna blöder!

Men nu får det vara bra för idag. Det flyter på bra med det mesta men jag ska inte sticka under stolen med att vissa frågor är aningen invecklade. Jag har tröttnat lite på att leta efter info och liknande så jag skriver ganska mycket direkt ur mitt eget huvud. När man läser en fråga ploppar det oftast upp en tanke ganska omgående och jag försöker gå på den tanken när jag skriver svaret. Det betyder att jag varit lyhörd på Åsas föreläsningar och att det har såtts massa frön som nu börjar gro i huvudet på mig. 

Imorgon kväll ska jag & Amanda plugga lite till proven vilket känns lönlöst egentligen. Det är så sjukt mycket att ta in!!! 
Men vi måste ju ge det en chans i alla fall. Ge upp är ju inte min grej! 
Så då får jag göra det bästa av situationen.

Jag förlitar mig lite på att mina inlämningar bär mig genom det här. På samtliga uppgifter har jag fått B så då tycker jag inte att ett prov ska ge mig underkänt i en kurs i alla fall. Jag är i och för sig alltid nervös inför prov och det är väl kanske inte så optimalt...haha...äsch undersköterska kommer jag bli hur som haver.

Good Night peeps ❤️ 



Tack Alice för värmande ord!!! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar