onsdag 20 maj 2015

Emili Emili...

Haha, ikväll när Amanda och jag satt och pluggade kom det ett sånt där asgarv du vet, ett sånt där som egentligen borde vara tårar pga panik men istället gapskrattar man. Haha!!! 
Exakt så känns det inför proven nästa vecka. 
När jag började skratta tänkte jag på dig direkt...jag såg en syn framför mig där du står med Ladizen och han inte vill som du vill. Haha! 

Ja ni, hur känner jag egentligen inför kommande prov? 
Ibland känns det som att va fan godkänt kirrar jag men i nästa stund känner jag paniken att det kanske inte alls blir så. Det är som det är och jag kan bara göra mitt bästa...

Annars lever jag på ett enormt lyckorus idag. Nilla och jag körde ett benpass på gymmet idag...ååååå vad jag äskar det! Tungt som fan men jag älskar det verkligen och Nilla fortsätter att imponera. Hon är grym och har järnvilja. Har man det och disciplin belönas man med det bästa...segerns sötma i form av resultat. Om det är någon som uppnått just resultat så är det Nilla, som hon kämpat och ändrat hela sin livsstil. Du är grym, glöm aldrig det ❤️ 


Kör bara kööööööör...BAM BAM BAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar