måndag 25 maj 2015


Konstaterade i helgen att mitt hår vuxit ganska snabbt ändå. Äntligen!!! Tack Tina för att du vägrade klippa av det när jag var som otåligast. Haha! 


Patrik och jag på cykeltur. Hahahaaa! Vi cyklade från Sikfors och så ville jag att Patrik skulle visa mig var jag & Carina gått fel...oooopppps! Ingen cykelvänlig stig som ni ser. Vi va blöta upp till knäna när vi kom hem men nu vet jag hur man ska gå för att komma rätt. (Det där är det torrare partiet av stigen


Men trots det är jag bästaste frun i världen, eller hur Patrik?! ❤️ 


Kusinmys i Lördags...vi vuxna spelade kort och lyssnade på Eurovision 😊 


Natti Natti!!! Ge mig torsdag så dessa skitprov är avklarade...ggggrrrrr!!!! 

Kurserna för hösten valdes idag i alla fall. 

Vårdpedagogik & handledning
Socialpedagogik
Medicin 2
Palliativ vård 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar