tisdag 26 maj 2015

Klappat och klart!

Nu är medicinprovet avklarat och ja, hur gick det?
Det vetto tusan alltså...men det känns inge speciellt faktiskt. 
Mest tomt
Nästan orolig för min "skiter-i" känsla. 
Imorgon är det dags igen men sen är det äntligen över...i alla fall tills det är dags för omprov. 
Det provet får också gå som det går känner jag. 

Jag är trött, omotiverad till det mesta och leendet lyser med sin frånvaro...lite små glödjefrön har såtts idag men det är saker som lika gärna bara kan vara falska förhoppningar så de lägger jag ingen större vikt vid at the moment. 

Annars önskar jag mig en resa till solen i vinter om jag skulle snubbla över en slant eller två. En perfekt examenspresent annars anser jag. Haha! 

Nehe, ni får ha en fin tisdag alles. Själv ska jag försöka ta mig igenom ett pass på gymmet utan att somna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar