söndag 17 maj 2015

Jaha vad har hänt idag då?

Jag har spenderat en del timmar framför datorn och har mejlat in ytterligare två arbeten. Idag var jag on fire och hade ett bra flow. Känns väldigt skönt. 

Min älskade man och mina tre barn har varit riktiga kämpar idag. Heeeela huset är nystädat från golv till tak och tvätten är vikt och inlagd där kläderna hör hemma. Alltså i byråar och garderober. Ni är bäst!! 

Så nu kan en ny vecka börja utan att jag har massa måsten i hemmet. Hemmasysslor är ångestframkallande. Haha...men nu är de gjorda och jag kan fokusera på annat. T.ex jobb, barn, plugg och träning. 

 

En väldigt trött Elvin på e.m idag. Haha. Han somnade i bilen på väg till affären men vi trodde han skulle vakna när vi satte honom i kundvagnen men icke. Han sov hela shoppingrundan, fortsatte i bilen hem och även på kökssoffan hemma. Det här med penicillin sliter på lilleman men nu är det bara några dagar kvar på kuren sen får vi hoppas att han håller sig frisk. 


Älskade skitunge...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar