söndag 26 april 2015

Tjing Tjong!

Hur har ni haft det idag då? 
Jag har suttit klistrad framför datorn och fått iväg ytterligare en uppgift. Påbörjade även en ny och kom ganska långt även på den. Det känns otroligt skönt att vara på gång med dem. Jag försöker även plugga lite till proven emellanåt men fasen alltå, det är sjukt mycket att lära sig. Jag har i alla fall svarat på alla instuderingsfrågor och hoppas att det räcker att kunna dem, då har jag i alla fall en god chans att klara provet i medicinkursen. 

Nu är jag precis hemkommen från en löprunda och jag fällde kommentaren till Patrik: 

-Kommer det aldrig bli lättare? 

Han svarade motiverande att:

-Nej, inte sålänge du ökar tempot som du gör. 

Helt omedvetet har jag ökat mitt tempo markant jämfört med de första löpstegen jag tog. Men det är ju som jag sagt tidigare, jag har sjukt svårt att t.ex gå sakta vilket såklart leder till att löpningen går i skaplig takt också. Jag försökte flera gånger att sänka tempot men då kändes det ju som att gå och jag vill ju springa. 

Det är i alla fall grymt kul och se att utvecklingen går framåt. 

Nu en dusch sen bums i säng så jag pallar med praktikens första dag och ett styrkepass imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar