onsdag 29 april 2015

Mitt i veckan!

Fick precis sms av Patrik att de har landat på Landvetter.
Pjuh...hatar det där med flyg och grejer när vi inte är tillsammans. 
Nu gick det i alla fall bra och om ett gäng antal timmar är han hemmavid ❤️ 

Imorgon styr vi bilen mot Nykvarn för valborgsfirande och så ska vi såklart fira finaste Emilia som blir hela 10 år. Jesus vad tiden går. Jag minns det som igår när jag fick samtalet. 
Jag var på gymmet och så fort syrran ringt och sagt att hon var ute släppte jag allt och bestämde mig för att åka raka spåret till BB i Södertälje. Haha, spontan, japp. Självklart ville jag åka dit och träffa mitt första syskonbarn. Jag grät nästintill oavbrutet under de dagar jag var hemma hos dem. Fina fina unge. 
När hon skulle börja dagis grät jag också. Jag sa något i stil med att "hon har säkert en såndär söt liten rygga också" sen tjöt jag. Haha. 
Lilla Semlan...❤️ snart tonåring! 

Nehe, mitt jobb som nagelfixare kallar. Engla har bestämt att både tånaglar och fingernaglar ska målas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar