torsdag 9 april 2015

God kväll God kväll på Er!

I jeeeesus vad jag var trött i morse när klockan ringde. Fy för bövelen, men arbetsdagen fick ett slut även om det kändes trögt de första timmarna. 
Jag har även hunnit fixa alla frågetecken angående bankbytet under dagen så nu är allt klart på den fronten också. 

Det som återstår av denna dag vigs åt duschning av barn, nattning och en kvällspromenad med Terese. Ska bli skönt att komma ut och rensa skallen lite.


Hoppas ni får en fin kväll alles....






Tack Jennifer för den fina kommentaren...Vet inte om du sett svaret i kommentarsfältet så skriver tack här också...

1 kommentar:

  1. Men det är ju helt sant! du strålar! och vilket jobb du gjort med din träning:) man blir inspirerad:) Vilken tur då för vi stod och valde mellan yasuragi och asia spa:D Jag bloggade ett tag för worldofshape, när jag följde deras 30dagars utmaning-men nu hinner jag inte riktigt känns det som.Vår tjej har kolik så det hinns inte med just nu;)men börjar jag igen hojtar jag till!Annars är det bara bra med oss:)Ha en fin helg!

    SvaraRadera