onsdag 18 februari 2015

Tomt....

Även om pojkarna skulle ha sovit gott om de varit hemma känner jag en stor tomhet och saknad. 
Det är alltid svårt när det blir såhär spontant. 
Jag gillar när det är planerat att de ska vara borta så jag hinner med den mentala biten i processen. Haha.

Jag åkte upp till Örling efter mina två träningspass och slängde mig in i en härlig bastu. 
Guuuud vad jag älskar att bada bastu. 
Elvin hade redan somnat innan jag kom dit och drog timmerstock värre än en hel karl så även om det bär mig emot att lämna honom kvar när jag inte sagt det till honom innan han somnade beslöt jag mig för att han skulle få sova vidare. Då skulle såklart Emil också sova kvar. Så jag fick bara med mig Engla hem. Hon och jag har myst i soffan innan det var dags för henne att krypa till kojs. Ganska skönt och mysigt att lägga 100% fokus på henne en liten stund. Min älskade Prinsessa. 

Träningen idag kändes super. 
Jag tog mig igenom både ett steppass och ett push & lift pass. 
Push & Lift passet är så nytt för mig fortfarande så jag är alltid nervös inför det passet men det gick okej ändå måste jag säga. 
Det enda som inte känns ok at the moment är min inställning angående mig själv men vi får väl hoppas att den ger med sig inom kort. 
Carina brukar kunna vända en neråtgående trend så verkar även fallet vara denna gång. Min klippa!!! <3 dej="" i="" jag="" nbsp="" utan="" vad="" vore="">


Nu ska jag lägga mig i sängen och sakna mina tre pojkar <3 i="" nbsp="">

1 kommentar: