onsdag 18 februari 2015

God Dag alliopa!

Här händer inte mycket minsann.
Engla är med Ekorren i Grythyttan, mycket spännande då de skulle åka buss dit och hem.
Grabbarna varvar film med billekar och lite allt möjligt.
Båda verkar (peppar peppar) betydligt piggare idag även hostan verkar bättre, i alla fall dagtid.

När Engla kommer hem från fritids styr vi bilen mot Örling.
Kidzen ska vara där ikväll när jag tränar. Tänkte försöka mig på ett dubbelpass idag igen.
Step och sen Push & Lift.
Får se om jag överlever, det svider i varenda muskel idag kan jag säga.
Efter träningen hoppas jag på bastu i Örling.

Igår missade jag ju skolan pga pojkarnas snor och hosta men fick information om att det är slut på vilan nu.
3 inlämningsuppgifter, 5 sidor med instuderingsfrågor och PROV.  Jorråsåattdet!
Sysslolös lär jag inte bli i alla fall.
Men men, jag har gjort det förr och lär väl klara det även denna gång.
Det är alltid jobbigt innan man kommer igång bara.

ÄNTLIGEN är vagnen såld också och en gunggroda. Skönt och bli av med lite saker. Sängen får vi väl se vad det blir av med.

Nu skriker tvättmaskinen FÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG! Dags att hänga tvätten och sen börja kocka lite lunch till oss.
Grabbarna har önskat sig makaroner & köttbullar medan mamman önskat sig tonfiskröra med oliver och purjolök.
Ska bli riktigt gott. (Kanske blir matlåda till Dej Carina, beror på hur glupsk jag är)


IMORGON KOMMER HAN HEM! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar