onsdag 25 februari 2015

God kväll på Er!

Har egentligen inget intressant att förtälja er idag.
Jag har pluggat hela dagen, somnade till och med mitt i skrivandet. 
Tränat har jag också hunnit med. 

Slängde ihop en sats till fröknäcke. Har ni aldrig testat så gör det. Så jäkla gott. 

2 ägg
1dl solrosfrön
1dl pumpakärnor
1dl sesamfrön 
0.5dl linfrön 

Vispa ihop ägget, blanda i fröna, smeta ut på en plåt, lite flingsalt är gott att ha på innan ugnen, 10 minuter i ugnen på 175 grader. 

BAM klart!!! 

Imorgon skulle jag ha jobbat men det blev ändrade planer då Engla kom hem från fritids med 39 graders feber idag. Lill Tösen får vara hemma imorgon och det innebär plugg för min del. Nu har alla i familjen varit drabbade av influensan, utom jag. Jag hoppas att det fortsätter så. 

Jada jada jada...22.31, alltså ingen tidig kväll idag heller. Haha :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar