tisdag 24 februari 2015

God Kväll kära läsare!

Som vanligt swischar dagarna förbi alldeles för fort. 

Jag fick en härlig start på min dag idag, träffade två fantastiska kvinnor på ICA innan skolan imorse. 
Två människor som alltid får mig på strålande humör. 
Ni är UNDERBARA!!! 

Måndagar och Tisdagar innebär lektion från 9-15 för min del och jag älskar det verkligen men jag är helt slut när jag kommer hem på e.m.
Beror till största del på mina sömnvanor. Jag har verkligen NOLLZERO disciplin att komma i säng i rimlig tid på kvällarna/nätterna.
Igår berodde det nog mest på Celciusen jag drack innan träningen. 
De är perfekt att ta en Celcius inför ett träningspass men jeeeez det är verkligen omöjligt att somna på kvällen sen. Haha. 

Inatt hoppas jag att jag somnar innan kl: 02 i alla fall. 
Idag har jag enbart druckit vatten och Aloe Vera så ingen Celcius i omlopp som kan störa sömnen i alla fall. 
Men mina funderingar och tankar har en tendens att speeda upp när jag lagt ner huvudet på kudden. 

Imorgon är det inlämningsarbete som gäller så jag behöver vara utvilad. 
Den ska vara inskickad senast söndag och imorgon är enda dagen jag verkligen kan sitta och pyssla med den i lugn och ro till 100%. 
Torsdag och Fredag innebär jobb och på helgen har jag ingen lust att sitta med ett arbete från morgon till kväll. 
Så...imorgon ska det mesta vara klart. 

Belöningen kommer ju...efter en hel dags slit vid datorn väntar ett STEP pass.
Perfekt belöning anser jag. 
Rensa skallen ordentligt är perfekt avkoppling. 


Om det finns någon som tar sig tid att kolla in videoklippet från förra inlägget så vill jag gärna höra era åsikter...jag fullkomligt älskade det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar