måndag 9 februari 2015

Finaste lille Emil ❤️

Då var läkarbesöket avklarat. Det blev ett positivt läkarbesök och klumpen i magen är på väg bort, för denna gång. Jag känner att jag skulle behöva gråta ut lättnaden men det får vänta till efter Aerobicen. Hade velat köra dubbelt idag MEN mitt hjärta säger stop. Jag måste landa och andas lite ikväll känner jag. Mysa extra med mina fina ungar innan nattningen ❤️ 

Emil kommer troligtvis inte behöva en ballongsprängning när han är 5 år och blodtrycket var lägre än någonsin tidigare samt att klaffen såg ut som den skulle. Han var så himla duktig. Inga sura miner över huvudtaget. 
Om inget oförutsett skulle ske så är det inga mer kontroller än de årliga som är aktuella, vilket innebär blodtryck & ultraljud. När han blir 10 år blir det lite mer kontroller, ev MRI röntgen, 24-timmars blodtryckskontroll (kan bli aktuellt tidigare) och ett arbets EKG. 

Så för tillfället pustar jag ut ❤️ 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar